RealPlayer 11.1.3 Build 6.0.14.955 Gold

برای دوست خوبم   

RealPlayer 11.1.3 Build 6.0.14.955 Gold  

 

 دانلود real player golg

 

 

موفق باشید

Babylon Pro v8.0.8

Babylon Pro v8.0.8

babyline8

Yahoo messenger 10

 دانلود یاهو مسینجر 10

 

 

ساخت فلش مموری بوت ایبل برای ویندوز های XP و ویستا

نصب یک سیستم عامل جدید مانند ویندوز۷ روی نت بوک بدون DVD یا دیسک به نظر باید آسان باشد.اما اگر میخواهید ویندوز۷ را روی یک نت بوک نصب کنید قبل از آن باید چند کار دیگر هم انجام بدید. ما در این مقاله میخواهیم به شما چگونگی ساخت فلش مموری بوت ایبل را برای ویندوز های XP و ویستا آموزش دهیم. با ساخت فلش مموری بوت ایبل شما میتوانید ویندوز۷ را به وسیله فلش درایو USB روی نت بوک نصب کنید. ادامه مطلب ...

آموزش نصب ویندوز 7

آموزش نصب ویندوز 7

 

سیستم مورد نیاز :

 

ابتدا سیستم مورد نیاز ویندوز 7 را در 3 سطح از نظر مایکروسافت و یک سطح تست ، از طرف کارشناسان بررسی می کنیم و سپس به سراغ مراحل نصب ویندوز می رویم :

ـ حداقل سیستم :

حافظه ( RAM ) : میزان 512 مگابایت

پردازنده ( CPU) : تک هسته 800 مگاهرتزی

فضای هارد ( HDD ) : میزان 8 گیگابایت فضای خالی

گرافیک ( VGA ) : میزان 16 مگابایت ( بدون پشتیبانی Aero)

درایو نوری ( ODD ) : دی وی دی رام

ادامه مطلب ...

Resize Pictures Plus v3.4.2

Resize Pictures Plus نام یک نرم افزار تغییر اندازه تصاویر با کاربری بسیار آسان می باشد که به شما کمک می کند تا هم تصاویر خود را به اندازه ای که می خواهید در آورید و هم فرمت آنها را تعویض کنید . همچنین این برنامه امکانات دیگری نظیر انتخاب کیفیت و قرار دادن واترمارکر بر روی عکس ها را نیز در اختیارتان قرار خواهد داد که برای استفاده از یک عکس در اینترنت تمامی نیازهای شما را برطرف خواهد کرد . فرمت هایی که توسط Resize Pictures Plus پشتیبانی می شوند شامل JPG ، BMP ، PNG ، TIF ، GIF ، PCX و TGA می باشند . تمامی این کارها تنها در چند مرحله ساده انتخاب عکس ، فرمت خروجی و برخی تنظیمات اضافی انجام خواهد گرفت که نه تنها دستورات شما را به سادگی انجام می دهد بلکه باعث صرفه جویی بسیار زیادی در وقتتان می گردد.

 برای دانلود کلیک کنید

 

Today's digital cameras shoot large-sized images. This is great for making prints, but it is a bad thing when you're sharing images. You don't want to bog down someone's e-mail, for instance, with oversized files. Plus, many e-mail programs won't send or receive large files. If you are posting the images to the Web, it will take too long to load and look weird in its original size.
Resize Pictures Plus is an easy to use application designed to help you resize, rename, watermark and optimizes pictures and images in order to make all of them more suitable for your emails or for publishing on blogs and forums.

Download for internet download manager portable(IDM)

 

دانلود اینترنت دانلود منیجر پرتابل 

 

 

 

Download for internet download manager portable(IDM ) 

 

دانلود (Download)   

    

 

 

 

 

دانلود اینترنت اکسپلورر 8 برای ویستاIE8 For Vista

 

 دانلود اینترنت اکسپلورر 8 برای ویستا

 

دانلود اینترنت اکسپلورر 8 برای ویندوزIE8 For Win XP x86

دانلود اینترنت اکسپلورر 8 برای ویندوزXP(x86)    

IE8For Win XP  x86