بازیابی اطلاعات از بین رفته هارد با DM Disk Editor and Data Reco

DM Disk Editor and Data Recovery نرم افزاری کم حجم اما فوق العاده پرقدرت در زمینه جستجو , ویرایش و بازیابی فایل ها بر روی هارد دیسک و فلش دیسک ها است . از قابلیت های خوب این نرم افزار توانایی جستجو و بازگردانی فایلها در میان سیستم های فایلی FAT12/16, FAT32, NTFS است . 

دانلود در ادامه مطلب:

ادامه مطلب ...

نسخه جدید مسنجر معروف Yahoo! Messenger 11.0.0.1751 Beta

 

 

دریافت Yahoo! Messenger مانند محصولات گوگل از طریق آی پی های ایران امکان پذیر نمی باشد، که در اینجا شما می توانید نسخه ی جدید و نهایی این نرم افزار محبوب را دریافت نمائید.

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است  

 

دانلود در ادمه مطلب:

ادامه مطلب ...

7Zip 9.20 Final


نرم افزار 7-Zip 9.20 - Final ابزاری که برای فشرده سازی فایل در فرمت های رایج چون zip ،rar و ... و فرمت اختصاصی این نرم افزار 7zip می باشد. این نرم افزار یک فشرده ساز متن باز می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی انواع فرمت های فشرده را غیر فشرده کرده و همچنین فایل های خود را در فرمت های مختلف فشرده نمایید و برای آنها رمزعبور تعیین نمایید. این نرم افزار سرعت بالایی در فشرده سازی فایل ها دارد و قادر است تا فایل های فشرده شده با فرمت Rar را نیز اکسترکت نماید. همچنین این نرم افزار از 74 زبان زنده ی دنیا پشتیبانی می نماید. کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد و رایگان و تحت لیسانس GNU LGPL است.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید:

ادامه مطلب ...

قالب وبلاگ خودم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

نرم افزار پاکت پی سی Windows Mobile Device Center v6.1

نرم افزار Windows Mobile Device Center v6.1 –  

 نرم افزار , پاکت پی سی


 

همان طور که کاربران ویندوز XP برای ارتباط پاکت پی سی و کامپیوتر از نرم افزار ActiveSync استفاده می کنند , هم اکنون کاربران سیستم عامل ویندوز ویستا و ویندوز سون نیز می توانند با استفاده از نرم افزار Windows Mobile Device Center به راحتی ارتباط کاملی را برقرار نمایند. با توجه به محدودیت های مایکروسافت این نرم افزار با نسخه ۳۲ بیتی هم اکنون در اختیار شما میباشد.
 

 

دانلود در ادامه مطلب:

ادامه مطلب ...

Google Toolbar 6.5.621.1538 579


دانلود گوگل تولبار مخصوص اینترنت اکسپلورر - Google Toolbar 6.5.621.1538 579


گوگل تولبار به شما یک جعبه جستجو در مرورگر شما می دهد که پیدا کردن هرچیزی را آسان تر می کند. این نسخه برای مرورگر Internet Explorer میباشد.


دانلود و ادامه مطلب در ادامه:

ادامه مطلب ...

ساخت تصاویر متحرک انیمیشن توسط AMC: GIF Construction Set Profess

 

ساخت تصاویر متحرک انیمیشن توسط AMC: GIF Construction Set Professional 3.0a34  

  

یک برنامه جهت ساخت، ویرایش، بهینه سازی انیمیشن های GIF و شفاف کردن فایل های GIF برای صفحات وب

 

تصاویر متحرک نقش مهمی را در دنیای اینترنت بازی می کنند.

نرم افزار GIF Construction Set Professional تصاویر اصلی ثابت و بی جان شما را با استفاده از جادوی انیمیشن بدون هیچ سختی و مشقت از طرف شما روح می بخشد و به حرکت وا می دارد. برای مثال شما برای ساخت یک بنر تبلیغاتی ممکن است با استفاده از نرم افزارهای مشابه تعداد 40 تصویر متحرک با اندازه 55 پیکسل را با هم ترکیب کنید و فرض کنید 50 درصد آن نیز به صورت شفاف transparent باشد، حجم فایل حاصل را تصور کنید که تا چه حد بالا خواهد بود و با استفاده از آن در وب سایت سرعت بارگذاری صفحه چقدر کاهش خواهد یافت در اینجا GIF Construction Set Professional به کمک شما می شتابد و با قابلیت Supercompressor خود، به شما این امکان را می دهد تا تصاویر خود را تا جایی که امکان دارد فشرده و کوچک بسازید، 

 

دانلود وبقیه مطلب در ادامه:

ادامه مطلب ...

WinRar 3.93 professional Final

WinRAR نرم افزار مدیریت آرشیو قدرتمندی برای فایلهای با پسوند RAR می باشد که بصورت معمولی محتوای موردنظر شما را ۸ تا ۱۵ درصد بیشتر از آرشیوهای زیپ فشرده سازی می نماید. این نرم افزار ابزار فشرده سازی قدرتمندی به همراه عملکردهای اضافی یکپارچه می باشد که به شما کمک می نماید تا آرشیوهای فشرده خود را سازماندهی نمایید.  

 

دانلود در ادامه

ادامه مطلب ...

تنظیمات اینترنت اکسپلورر

اگر تمایل به دستکاری و سفارشی کردن اینترنت اکسپلورر با پلاگینها و افزونه ها و تغییر تنظیمات آن دارید، گاهی اوقات ممکن است با مشکلات بی ثباتی در مرورگر مواجه شوید. برای صرفه جویی در وقت ، به جای تلاش برای تغییر یک یا چند تنظیم شما با استفاده از این مطالب  می توانید کلیه تنظیمات اینترنت اکسپلورر را به طور یکجا انجام دهید.

 تنظیمات مجدد اینترنت اکسپلورر  

 

ادامه مطلب ...