پسورد گذاری بر روی پوشه ها در ویندوز ۷ با Pismo File Mount

پسورد گذاری بر روی پوشه ها در ویندوز ۷ با Pismo File Mount



Pismo File Mount نرم افزاری بسیار عالی برای رمزگذاری پوشه های  قابل دسترسی در ویندوز ۷ می باشد، تمامی نرم افزارهای قفل گذاری که تا به حال منتشر شده بودند، بر روی سیستم نصب شده و تنها یک ویژگی کلمه عبور به یک پوشه خاص اضافه می کنند که این طریق یک اشکال دارد و آن هم اینست که وقتی نرم افزار قفل گذار را پاک می کنید و یا پوشه رمزگذاری شده را یه یک کامپیوتر دیگر منتقل می کنید آن پوشه بدون هیچ مشکلی باز می شود و از شما هیچ گونه کلمه عبوری درخواست نمی کند.

اما نرم افزار Pismo File Mount، پوشه رمزگذاری شده را به پسوند pfo تبدیل می کند و در صورت حذف برنامه از سیستم و یا انتقال پوشه رمزگذاری شده به یک سیستم دیگر، پوشه رمزگذاری شده دارای یک پسوند ناشناخته خواهد بود و قابل استفاده نخواهد بود. برای استفاده از این پوشه بر روی سیستم های دیگر، می بایست نرم افزار PSM را بر روی آن سیستم نصب کنید. در ادامه می توانید این نرم افزار کاربردی را دریافت کنید.همچنین آموزش استفاده از این نرم افزار هم در ادامه آمده است.


جهت دانلودو ادامه مطلب  به ادامه مطلب بروید:

ادامه مطلب ...

اسکرین سیور بسیار زیبا و سبک از ساعتهای دنیا

اسکرین سیور بسیار زیبا و سبک از ساعتهای دنیا


تقدیم به شما


دانلود در ادامه

ادامه مطلب ...

EDGE چیست؟

 

 

این سرویس بر روی موبایل و برخی از وسایل تعبیه شده و امکان ارتباط پر سرعت را از طریق انتنهای موبایل برای شما فراهم می اورد که حداکثر توان ان حدود ۴۰ کیلوبایت در ثانیه هست .

نکته مهم این هست که حتی اگر انتن های موبایل انتن دهی ضعیفی برای صحبت کردن داشته باشند ولی ممکن هست EDGE قوی برای استفاده از اینترنت داشته باشند .

در همه جا قابل استفاده هستند و هزینه ای به مراتب کمتری دارند ضمن این که با شروع بسته های رویای ایرانسل امکان تهیه این سرویس با پرداخت ۱۰ تومن در ماه بصورت نامحدود فراهم هست

 

بقیه در ادامه مطلب:

ادامه مطلب ...

نرم افزار فعال کردنBandoo یاهو مسینجر

نرم افزار فعال کردنBandoo یاهو مسینجر :نرم افزاری که ایکونها و افکتهای جالب به یا هو مسینجر شما میافزاید.خوش باشید

دانلود در ادامه

ادامه مطلب ...

نرم افزار رایگان بیمه خدمات درمانی سال 1389

 نرم افزار رایگان بیمه خدمات درمانی سال 1389 جهت دوستان وهمکاران عزیزم.

موفق باشید

 

ویروسی که Show Hidden Files را غیر فعال می کند

ویروسی که Show Hidden Files را غیر فعال می کند

در این پست راه هایی رو معرفی می کنم که گزینه ی Show Hidden Files رو که در قسمتFolder Option هست را اگر از کار افتاده است برطرف کنید .

یعنی شما تیک Show Hidden Files را میزنید ولی کار نمی کند و وقتی بر می گردید هنوز روی Do Not Show Hidden Files هست !

ادامه مطلب ...

رم های DDR2 و DDR3 چه تفاوت هایی دارند؟

رم های DDR2 و DDR3 چه تفاوت هایی دارند؟

رم (RAM: Random Access Memory)، یکی از مهمترین اجزای کامپیوتر است. این قطعه برای ذخیره سازی سریع اطلاعات سیستم عامل، نرم افزارها و دسترسی بی‌وقفه به آنها است. حجم یک حافظه رم، تاثیر زیادی در قدرت و افزایش سرعت کامپیوتر دارد و البته در مجموع سرعت، حجم و نوع حافظه فاکتورهایی مهم در انتخاب رم هستند. اما به عنوان مثال، یک رم ۲ گیگابایتی DDR2 با باس۸۰۰ مسلماً قدرتی در حد و اندازه های یک رم ۲ گیگابایتی DDR3 با باس ۱۳۳۳ ندارد. برای اینکه دلیل این مساله را بدانید و از تفاوت های رم های DDR2 و DDR3 آگاه شوید، توصیه می کنم، ادامه این مطلب را مطالعه نمایید.

ادامه مطلب ...