Speed Video Converter 4.4.35 Portable - نرم افزار تبدیل فایل های


برنامه های مبدل همه روزه در حال افزایش هستند و انتخاب نرم افزاری جامع و کامل در این میان بسیار مشکل است. اما اکثر کاربران از نرم افزار هایی که فرمت های زیادی را به یکدیگر تبدیل می کنند علاقه نشان می دهند اما این شرط خوب بودن یک نرم افزار نیست، بلکه نرم افزار مبدل می بایست از سرعت و کیفیت اجرا و تبدیل خوبی نیز برخوردار باشد. نرم افزار Speed Video Converter که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم، همانطور که از نامش پیداست یک مبدل پر سرعت برای تبدیل فایل های ویدیویی است. با این نرم افزار تبدیل فرمت فایل شما قادر خواهید بود با چند کلیک ساده و اضافه کردن فایل های خود به برنامه تبدیل فرمت، فایل های خروجی خود را با هر فرمتی دریافت کنید. سرعت درون ریزی ، تبدیل و برون ریزی این نرم افزار تبدیل فرمت فایل، آن را به یکی از برترین نرم افزار ها در این زمینه تبدیل کرده است.

این نرم افزار Speed Video Converter از فرمت های ویدئویی همانند AVI (Divx,xDiv), MPEG-4, mpeg (vcd, svcd, dvd compatible), wmv, asf, Quick Time, VOB, DAT و بسیاری دیگر پشتیبانی به عمل می آورد. این نرم افزار تبدیل فرمت فایل علاوه بر تبدیل فایل ویدیویی تحت پشتیبانی رایانه از خروجی با فرمت هایی برای موبایل نیز پشتیبانی می کند که از نقاط قوت دیگر این برنامه تبدیل فرمت محسوب می شود. هم اینک می توانید نسخه پرتابل(بدون نیاز به نصب) این نرم افزار مبدل را از وب سایت دانلود نرم افزار رایگان دریافت کنید. امیدواریم با دانلود نرم افزار تبدیل فایل ویدیویی بتوانید فایل های ویدیویی خود را به راحتی و با سرعت بالا به فرمت های دیگر تبدیل کنید.
قابلیت های اصلی این نرم افزار :
تبدیل سریع، با کیفیت عالی و با حجم کم ویدئو ها
امکان تبدیل دسته ای فایل ها بدون افت سرعت
استفاده بسیار کم از CPU رایانه و کاهش امکان هنگ در حین تبدیل
پشتیبانی از فرمت های VCD DAT که بسیار کاربردیست
پشتیبانی از ویدئو دی وی دی با فرمت VOB
پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدئویی همانند AVI (Divx,xDiv), MPEG-4, mpeg (vcd, svcd, dvd compatible), wmv, asf, Quick Time
استفاده و کاربرد بسیار آسان برای هر کاربر
رابط کاربری بسیار زیبا و جذاب
سازگار با اکثر نسخه های ویندوز


رمز=www.fdl.ir


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد